طرح جامع گردشگری مازندران در حال تدوین است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت طرح جامع گردشگری مازندران با همراهی دانشگاه استان، مسیر علمی خود را طی می‌کند و در حال تدوین است.

به‌گزارش میراث‌آریا، حسین ایزدی در نشست تخصصی گردشگری و صلح که امروز یکشنبه هشتم مهر ۱۴۰۳ در محل دانشگاه آزاد چالوس برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله رهبر مقاومت گفت: وقتی شعار جهانی صلح را در نظر می‌گیریم باید به آن اعتقاد داشته باشیم. امروز چهره خبیث جنایتکاران نشان داد صلح را تنها در شعار به زبان می‌آورند. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با اشاره به سه رکن مهم و مورد توجه وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حوزه گردشگری، امنیت، جذابیت و زیرساخت گفت: استان مازندران در دو مقوله جذابیت و امنیت به شکر خدا بهره‌مند است اما مقوله زیرساخت با تلاش تمام بخش‌ها به نتیجه مطلوب خواهد رسید.

او با اشاره به اهمیت پژوهش و نگاه علمی به حوزه گردشگری بیان کرد: ارتباط خوبی با دانشگاه‌های سطح استان ایجاد شده است و قطعا ایده و طرح‌ها در سطح استان و کشور بررسی می‌شود. 

ایزدی اظهار کرد: پس از سال‌ها گلایه از نبود طرح جامع گردشگری، خوشبختانه این طرح با همراهی دانشگاه مازندران، مسیر علمی خود را طی می‌کند و ان‌شاءالله به‌زودی شاهد طرحی جامع برای گردشگری استان خواهیم بود. 

نشست تخصصی گردشگری و صلح به مناسبت روز جهانی و هفته گردشگری در محل دانشگاه آزاد چالوس با حضور کارشناسان و فعالان حوزه گردشگری برگزار شد. 

انتهای پیام/

کد خبر 1403070800625
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha